17.01.2022

Безбар'єрний простір: як у Дніпрі міську інфраструктуру роблять доступною для маломобільних людей

У Дніпрі міський простір роблять максимально доступним для маломобільних та людей з інвалідністю. При капітальному ремонті вулиць тротуари облаштовують з пониженням, а нові комплекси зупинки навпаки із завищеним майданчиком, щоб зручно було заходити в громадський транспорт. Таких зупинок містом близько 180, повідомляє Міськрада.

Так, наприклад, на капітально відремонтованому просп. Героїв серед іншого зробили такі тротуари, щоб можна було вільно пересуватися пішоходами, у тому числі й маломобільними, влаштовано низку заїзних кишень для зупинки громадського транспорту та нові зупинкові комплекси.

Такі заїзди та зупинки повністю відповідають нормам доступності та безпеки. Вони оснащені стовпчиками, що захищають, тактильною плиткою. А посадкова платформа зроблена підвищеною, щоб можна було легко заходити до громадського транспорту.

Загалом, під час проведення капітальних ремонтів за проектами вже передбачено необхідні зниження на тротуарах, щоб усі жителі могли вільно пересуватися, сказав під час виїзної преси. -конференції завідувач сектору моніторингу цін департаменту капітального будівництва міської ради Ростислав Голубовський-Єрощук.

За словами Ольги Волкової, голови ради Громадської організації Центр соціальної адаптації людей з інвалідністю міський простір, інфраструктура Дніпра кардинально змінилися стали доступними.

Посадочні платформи громадського транспорту стали робити вище, висотою 20 см. Якщо, наприклад, під'їжджає тролейбус або автобус з низькою підлогою, то часто не потрібно відкривати пандус можна легко зайти в салон. Крім того, при ремонтах доріг, на перехрестях усюди роблять зниження. Це зручно, так і має бути, наголосила Ольга Волкова. У той же час принцип доступності застосовують і при ремонтах внутрішньоквартальних доріг роблять зниження бордюрів до рівня проїжджої частини як на тротуарах, так і на підходах до будинків.

/p>

При ремонті знижуємо бордюри у певних місцях, щоб усім мешканцям, у тому числі й мамам із колясками, було легко та зручно пересуватися двором. Таким чином, минулого року відремонтували 250 дворів, з початку нинішнього року вже 130. Зниження бордюрів при ремонтах внутрішньоквартальних доріг робитимемо й надалі, зазначив начальник управління інфраструктури департаменту благоустрою та інфраструктури міської ради Дмитро Коробов.

Між тим у будинках співвласників прибудинкові території також роблять максимально доступними. Наприклад, у дворі ОСББ Вернадського 35 вздовж тротуарів встановлені огороджувальні стовпчики та спеціальні антипаркові сфери.

Раніше тротуарами неможливо було ходити, оскільки на них постійно паркувалися машини. Мамам з колясками, людям похилого віку доводилося йти дорогою. А зараз ці елементи, що захищають, забезпечують повну доступність до тротуарів. Завжди можна вільно пройти, розповів Дмитро Білий, голова правління ОСББ Вернадського. 35. >Зі свого боку начальник відділу роботи з проектами управління з питань самоорганізації населення Владислав Макарець додав, що будь-які пристрої, що обмежують доступ, мають бути узгоджені:

Наприклад, з одного боку, такі обмеження, як шини, обмежують проїзд транспорту, але в той же час не забезпечують вільний прохід пішоходам. /p>

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *